مشاورین وزرا در امور ایثارگران پل ارتباطی ایثارگران، دستگاه‌های اجرایی و بنیاد هستند

نشست شورای هماهنگی مشاوران ایثارگران در سالن اجتماعات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱ - 18December 2022

مشاورین وزرا در امور ایثارگران پل ارتباطی ایثارگران، دستگاه‌های اجرایی و بنیاد هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به خراسان جنوبی، جلسه شورای هماهنگی مشاوران ایثارگران با موضوع اجرایی بند (و) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ موضوع تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران با حضور علی‌اکبری مشاور امور ایثارگران معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، ابوالفضل نوفرستی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی، زارعی مشاور استاندار در امور ایثارگران، تقی زاده معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مشاوران ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن اجتماعات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی برگزار شد.

نوفرستی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: خدمت به مردم فرصت بسیار بزرگی است و در این مراحل خدمت نیز توفیقات بزرگی نصیب انسان می‌شود و بر ماست که شناخت کافی را نسبت به این توفیقات داشته باشیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه خداوند خود را جانشین شهید در خانواده او می‌داند، افزود: ما توفیق خدمت‌رسانی به قشری را داریم که خداوند در وصف آنان چنین چیزی گفته است و باید قدر لحظه‌لحظه این خدمت را بدانیم و قطعاً آثار این خدمت را در زندگی خود خواهیم دید.

نوفرستی افزود: اخلاق و تواضع شرط اصلی ما در خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است، زیرا این عزیزان نماد اخلاق هستند و هیچ نوع خدمتی نیز نمی‌تواند لحظه‌ای از سختی‌هایی که این عزیزان تحمل می‌کنند را جبران کند.

در ادامه قاسم علی اکبری مشاور امور ایثارگران معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: با تمامی مشاوران وزرا در امور ایثارگران برای حل مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر شاغل در آن‌ها ارتباط داریم.

سازمان امور اداری و استخدامی کشور وظیفه‌ی مدیریت راهبری و تعیین خط مشی‌های نظام اداری کشور را عهده دار است و پس از تفکیک سازمان اداری و استخدامی کشور از سازمان مدیریت و برنامه ریزی بنابر تشخیص ریاست محترم سازمان اداری و استخدامی کشور برای پیگیری دقیق‌تر مسائل مربوط به ایثارگران، مشاور امور ایثارگران در ساختار سازمان شکل گرفت تا علاوه بر پیگیری امور این عزیزان در خود سازمان، مسائل اداری ایثارگران در سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ها نیز پیگری شود.

وی مشاورین وزرا در امور ایثارگران را پل ارتباطی مهمی بین ایثارگران، دستگاه‌های اجرایی و بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و گفت: هرقدر این پل ارتباطی تقویت و مستحکم‌تر شود بار سنگین‌تر و مهم‌تری از مسئولیت از طریق این پل جابجا می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار